czw., 23 maj
|Webinar z sesją pytań i odpowiedzi
Czy dyslektycy mogą mieć łatwiej w szkole? czyli jak radzić sobie na egzaminach i sprawdzianach.
Wielu bystrych, ale zmagających się z dysleksją uczniów osiąga gorsze wyniki na sprawdzianach i egzaminach. Dowiedz się, jak można to zmienić.
Czas i lokalizacja
23 maj 2024, 19:30 – 21:00
Webinar z sesją pytań i odpowiedzi
O wydarzeniu
Wiele czynników może uniemożliwić dyslektykom wykazanie się prawdziwą wiedzą i intelektem podczas formalnych sprawdzianów, testów i egzaminów. Zrozumienie natury tych czynników jest pierwszym krokiem w kierunku ich wyeliminowania.
Metody opisane w "Darze dysleksji" Ronalda Davisa obejmują szereg skutecznych technik nauki dostosowanych dla bystrych, ale zmagających się z dysleksją osób myślących obrazami. Kiedy dana osoba przyswoi sobie techniki przygotowania, zarządzania i samokontroli, które harmonizują z jej naturalnym sposobem myślenia i uczenia się, zdawanie testów robi się łatwiejsze, a sukces staje się przewidywalny. Wynikająca z tego wiara we własne siły buduje odporność emocjonalną.
Podczas webinaru:
- Otrzymasz solidną porcję wiedzy!
- Poznasz praktyczne przykłady i ćwiczenia!
- Będziesz mieć możliwość zadawania pytań!
Mam też dla Ciebie bonus w postaci wirtualnego „spotkania przy kawie”, na które możesz dołączyć bezpłatnie zaraz po webinarze.
To półgodzinne spotkanie nie będzie rejestrowane, by w luźniejszej atmosferze móc poznać się bliżej, podyskutować i podzielić doświadczeniami.
Gorąco zapraszam do udziału w obu częściach!
UWAGA!
Wśród uczestników webinaru zostaną rozlosowane 3 egzemplarze najnowszego, rozszerzonego wydania książki Ronalda Davisa „Dar dysleksji” w nowym tłumaczeniu! Zobacz książkę „Dar dysleksji” na stronie wydawnictwa >> www.wydawnictwoinkluzja.pl
Twój prezenter
Marta Jarosiewicz
Trener Davisa i Metodyczka Programów Davisa
Jestem Metodyczką Programów Davisa od 2017 roku. Należę do Davis Learning Foundation i Stowarzyszenia Metodyków Davisa (DDFA) w Wielkiej Brytanii.
Po raz pierwszy natrafiłam na metodę Davisa, gdy szukałam rozwiązania dla trudności szkolnych mojej młodszej córki, a żadna z dostępnych metod nie przynosiła oczekiwanych rezultatów. Byłam tak zaskoczona skutecznością metody Davisa i zmianami, jakie dzięki niej przeszła moja córka, że postanowiłam doskonalić się w tej dziedzinie, przechodząc kompletną wymagającą ścieżkę certyfikacji najpierw na metodyka programów Davisa, a później na prezentera metody.
Teraz sama z radością pomagam innym w korekcji dysleksji, dyskalkulii, dysgrafii, dysortografii, dyspraksji i zaburzeń uwagi (ADHD) oraz spektrum autyzmu (ASD), a także szkolę przyszłych metodyków Davisa.