O nas
Szkolenie i licencjonowanie metodyków Davisa na poziomie zawodowym jest koordynowane przez Davis Dyslexia Association International (DDAI) i sieć międzynarodowych organizacji regionalnych, w przypadku Polski przez Davis Learning Foundation (DLF) z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Marta Jarosiewicz
Prezenter Warsztatów Davisa i Specjalista Davisa
Marta jest certyfikowanym Metodykiem Programów Davisa od 2017 roku i prowadzi udaną praktykę w Warszawie. Od tego czasu pomogła wielu dzieciom i dorosłym przezwyciężyć trudności w nauce i uwolnić ich prawdziwy potencjał.
Jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Metodyków Davisa (DDFA w Wielkiej Brytanii), jak również profesjonalnym członkiem Davis Learning Foundation.
Jej wcześniejsze doświadczenie zawodowe w zarządzaniu biznesem pomaga jej wspierać Davis Learning Foundation w administracji, organizacji i rozwoju strategicznym.
Po raz pierwszy natrafiła na metodę Davisa, gdy szukała pomocy dla swojej córki.
Marta ukończyła studia na kierunkach Biologii i Zarządzania jakością. Włada kilkoma językami.
Richard Whitehead
Dyrektor Davis Learning Foundation (regionalnego stowarzyszenia Davis Dyslexia Association International)
-
Prezenter warsztatów Davisa i Specjalista Davisa
-
Prezenter warsztatów Davis Learning Strategies
-
Prezenter warsztatów Koncepcje Davisa na Życie dla Autyzmu
-
Metodyk i Trener Podejścia Davisa do Autyzmu
Richard jest Metodykiem Programów Davisa od 2002 roku. Przez kilka lat był nauczycielem, a metody Davisa odkrył szukając rozwiązania dla syna znajomych.
Jego rozległe doświadczenie edukacyjne obejmuje czas spędzony na nauczaniu zarówno w sektorze edukacji dla dorosłych, jak i w głównym nurcie szkolnictwa średniego.
Richard z wykształcenia jest lingwistą i posługuje się kilkoma językami europejskimi.
W ostatnich latach Richard prowadził wykłady i prezentacje na temat metod uczenia się wedłDavisa w krajach i kulturach tak różnych jak Wielka Brytania, Irlandia, Islandia, Estonia, Polska, Portugalia, Włochy (Sardynia), Nowa Zelandia i Stany Zjednoczone.
Richard jest autorem książki Why Tyrannosaurus But Not If? (Dlaczego Tyranozaur tak, a gdy nie?) wraz z towarzyszącym jej bezpłatnym piętnastoczęściowym kursem e-mentoringu dla nauczycieli i rodziców uczniów mających problemy z nauką; sześciotygodniowym kursem praktycznym dla rodziców oraz praktycznym warsztatem dla nauczycieli.
Pisał artykuły na temat dyslektycznego stylu uczenia się dla tak różnych publikacji jak Literacy Today, Green Parent Magazine i Personnel Today magazine.